hit tracker رواية جمعهم الحب الفصل العشرون 20 بقلم أبطال الروايات – Newsmix.pics

رواية جمعهم الحب الفصل العشرون 20 بقلم أبطال الروايات

رواية جمعهم الحب الفصل العشرون 20 بقلم أبطال الروايات

رواية جمعهم الحب الجزء العشرون

رواية جمعهم الحب البارت العشرون

جمعهم الحب
جمعهم الحب

رواية جمعهم الحب الحلقة العشرون

ندي بصدمة ودموع بعد ان رأت الصور:لا لا اكيد فهد عمره ما يعمل كدا فيا….ثم كملت بتفكير وشك :وانا مستنية اي اروح اتاكد
ثم قامت بتبديل ملابسها بسرعة
مريم وهي ترأ ندي تنزل من اعلي الدرج بسرعة:ندي في اي بتجري كدا ليييه
ندي باستعجال:مفيش يامريم رايحة مشوار وجاية بسرعة
مريم بقلق:طب استني البس واجي معاكي او قوليلي رايحة فين
ندي وهي تذهب:لما ارجع يامريم هحكيلك باي
بعد قليل
كانت تقف ندي امام البار بتوتر
ولقد حسمت امرها انها تذهب الي الداخل
ندي بدموع وصدمة:فهد؟؟
سوزي :اي دا السنيورة شرفت
فهد بصدمة بعد ان راي ندي:ندي ….بلاش تسرع وافهميني
ندي كانت تقف دموعها تسير بقوة
فهد وهو يقرب منها:اهدي وهفهمك كل حاجة والله
ندي وهي تبعد :ابعد عني
فهد وهو بيحاوطها:اسمعيني بس والله انتي فاهمة غلط
ندي وهي تزقه بصراخ:بقولككككك ابععددد عنيييي ملكشش دعوة بياااا….بتخوني مع الزباللللة ديي
سوزي بغيظ:الزبالة اللي مش عجباكي دي سابك عشان انتي مملتيش عينه
فهد وهو يصفع سوزي:اخرسييييي يازبالة مش عايز اسمع صوتكككك
ندي انهارت من البكاء وذهبت الي الخارج وفهد خلفها ولكنها قد ذهبتت
فهد بغضب:غبي غبي انا ازاي مقولتلهاش من الاول
وقام بالاتصال بسليم
فهد بغضب:انت فيننن ياحيووووواننن…..5دقايق ياسليم والاقيك قدامييي وقفل دون ان يسمع رده
بعد قليل
سليم:في اي ياشبح مالك مدايق ليه
فهد وهو يلكمه بغضب:قولتلكك بلاش هتعرف وخلتنييي مشيت وراك زي الغبييي
سليم بوجع:اههههه ياحلووووففف…..في اي فهمني
فهد بعد ان قص عليه اللي حصل
سليم:طب وندي هتبقي عرفت ازاي اكيد في حد وراه الموضوع دا
فهد بتوهان:مش عارف مش عارف اعمل اي بجد
سليم :روح حاول تفهمها ياصاحبي وانا هكمل
فهد:وفكرك هتصدقني وهي شيفاني بعينها وانا بخونها
سليم:حاول تفهمها وان شاء الله هتسامحك وهتعرف انك كنت بتجيب حقها مش تخونها
فهد بحزن:ان شاء الله انا ماشي
وسابه ومشي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ندي وصلت وجريت علي مريم تحضنها ومنهارة من البكاء
مريم بقلق:في اي ياندي اي اللي حصل انتي كويسة ….ردي عليا ياندي في اي
ندي ببكاء شديد:طلع خاين يامريم انا مش عايزة اعيش معاهه
مريم ولقد فهمت انها تقصد فهد:طب هدي وفهميني في ايه وبراحة
وقاطعهم دلوف حسام عليهم
حسام وهو يتجه ناحية ندي بخوف:مالك ياقلبي بتعيطي ليييههه
ندي بنهيار:انا بكرههه مبقتش طيقاه خلي يبعد عني
حسام وهو ياخدها في حضنه:اششش فهميني براحة في اي
بدات تقث عليهم جميع االاحداث ببكاء
حسام:بس ياندي متظلمهوش انتي مش عارفة هو عمل كدا لييههه
ندي بزعيق:مظلمهوش ؟؟بقولك كان قاعد معاها وبيشرب وتقولي متظلمهوش
حسام بغضب:انتي بتعلي صوتك ليههه احنا مش بنتكلمم
ندي بدموع:انا طالعة الاوضة ومحدش ليهه دعوة بيا وسابتهم وطلعت
بعد قليل كان يدلف فهد الي الفيلا
فهد:ندي فين ياحسام
حسام بتنهيدة:فوق يافهد سبها لحد ماتهدأ وانا هقولها
فهد:اسيبها لحد ماتهدأ؟؟انت عايزها متبقاش طايقة تبص في وشي علي كدا
حسام:فهد ندي مكنتش تتوقعها منك واحنا كنا غلطانين لما معرفنهاش
فهد:ميهمنيش كل دا انا طالع اشوفها وطلع وسابه
حسام اتنهد بتعب من اللي بيحصل ومريم قاعدة متنحة ومش فاهمة اي اللي بيحصل
مريم:حسام هو اي اللي بيحصل انا مش عارفة حاجة
حسام بتنهيدة:ولا انا بقيت عارف
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الاوضة عند ندي كان يدلف فهد الي .الغرفة بهدوء
وكانت ندي تجلس ضمه رجليها اليها وحاطة راسها وبتعيط
فهد بهدوء:ندي
ندي وهي ترفع راسها:انت اي اللي جابك اطلع برا
فهد وهو يمسك ايديها :طب اديني فرصة اشرحلك وبعد كدا اعملي اللي انتي عايزاها
ندي وهي تسحب ايديها بدموع:اللي انا عايزاه انك تطلع برا وتنساني خالص
فهد:مقدرش ابعد عنك
ندي بجمود:لا ابعد يافهد عشان انا بقيت بكرهك
فهد بوجع:طب بلاش الكلمة دي عشان بتوجعني والله
ندي :وانت موجعتنيش وانت بتخوني معاها جالك قلب تروح تسهر معاها….فهد ارجوك ابعد عني وسبني اللي بينا خلص خلاص
فهد:مفيش حاجة اسمها خلص خلاص انا مش هسيبك
ندي بنهيار:اطلعععع برااااا
فهد خرج من الغرفة لا بل من القصر كله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند فهد:
شعر فهد انه يفقد قطعه من روحه فقط هي منزله هي قلبه هي تنفسه و هوائه……يالله علي هذا الشعور.
يصعد فهد فالسياره.
يقودها بعنف لعل نار قلبه تهداء من الهواء…..لم ينجح هذا بل ذاد الموضوع سوء.
يقود السياره بعنف وغضب من نفسه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد مرور اسبوعين
ندي مبتخرجش من غرفتها..فهد مختفي من ااخر مرة كان عند ندي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
البنات قاعدين مع ندي
ريناد بمرح:اي يابتتت بوز الكلب اللي مداه شبرين دا…..هي دي ندي ام فشة عايمة
ندي بابتسامة بسيطة:ريناد غوري من جمبي
ريناد:ليهه ياوتكة مالك قالبة خلقتك لييه
ندي بقرف:وتكة انتي مالك بقيتي متحمرشة كدا ليههه
ضحي:عندك حق والله امبارح بتقولي عاملة اي يامكنة
مريم:بقيت بيئة عليا النعمة
ريم:عندك حق متحمرشة
*ملحوظة (انا غيرت اسم روما لريم عشان متتلغبطوش)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد ان البنات ذهبوا
حسام :ندي تعالي ورايا المكتب عشان عايزة اتكلم معاكي في موضوع
ندي :تمام وذهبت خلفه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في المكتب
حسام :ندي فهد مش خانك مع سوزي ولا اي حاجة
ندي بدموع :اومال كان بيعمل معاها اي ياحسام
حسام: طب ممكن من غير عياط….وقص عليها ماحدث
ندي بصدمة ودموع:وانت كنت عارف ياحسام ومخبي عليا كل دا
حسام:حقك عليا مكناش عايزينك تعرفي….ثم اكمل بتوتر فهد مش في الفيلا بتاعتو بقالو اسبوعين من ساعة ما مشي من هنا
ندي بقلق:انت عرفت منين او هو فين
حسام:من عم محمد البواب كل شوية بكلمه يقولي مش بيرجع البيت
ندي بخوف:اومال هيكون راح غين ياحسام
حسام:مش عارف بس اهدي انتي واحنا هندور عل….
ولكن قاطعه صوت موبايله
حسام بفرحة:اي دا فهد بيرن
ندي:بجد طب رد عليه
حسام :الو
شخص :حضرتك صاحب التلفون عامل حادثة علي الطريق ونقاله الي مستشفي******لو تعرف حد من اهله
حسام بصدمة شديدة:#######
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

يتبع…

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جمعهم الحب)

About admin