hit tracker رواية حين تقع في الحب الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ندا علي – Newsmix.pics

رواية حين تقع في الحب الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ندا علي

رواية حين تقع في الحب الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ندا علي

رواية حين تقع في الحب الجزء التاسع والثلاثون

رواية حين تقع في الحب البارت التاسع والثلاثون

رواية حين تقع في الحب
رواية حين تقع في الحب

رواية حين تقع في الحب الحلقة التاسعة والثلاثون

في منزل سكينه
كانو متجمعين نور ونورهان ونسمه واسر وسكينه اللي شيله اسر ورفضه حد يشيله في الصاله في سعاده
نورهان بغيظ:ها ياسوسو مش ناويه تسيبي عاصي شويه لينا
سكينه :ارتاحي يا نورهان هينام معايا
نور بضحك :عاصي ابني هيطلع عينك
سكينه بغرور اخدته ودخلت اوضتها تنام
نورهان :نور احكي يلا
نسمه :ايوا يلا
نور بعدم فهم :احكي ايه
نورهان :لا حول الله اخبارك مع جوزك يعني لسه بزعلك
نور :بس يا ماما انتي وهي استني لما ادخل انيم اسر واجي وحملت اسر ودخلت الاوضة
في الاوضة
اسر بنوم :ماما خليكي جنبي
نور :انا جنبك اهو يا روحي نام يلا
بعد وقت
اسر نام في ثبات تام
نور نورت لمه نورها بسيط ووربت الباب وطلعت بهدوء
………………….
في منزل منير الالفي
كان عمر وغسان وقاسم قاعدين في المخزن
غسان :المهم دا الاساس القاعه هتكون في اجمل فندق فيكي يا مصر وعلي حسابي
قاسم :اصيل يا اخويا
عمر :طيب اشطا كدا هتجوز اخيراً يا نااااس
غسان بضحك :هيفرج الناس علينا النهارده المهم عوزين اي خبرة كدا ولا كدا ياض منك ليه
عمر وقاسم بثقه :عيب عليك اخواتك اسود يا جدع
غسان بضحك :طب يلا انا طالع انام تصبحوا علي خير
عمر :وانت من اهله يا حبيبي
………………..

في منزل سكينه
نور ببتسامه :ورغم حنيته احياناً بخاف منه جداً بس انا اتعودت علي طبعه علي غضبه عليا وغيرته حتي شكله لما بيكون رومانسي
نورهان بتوهان :ياااه كان نفسي اقول في اللي بحبه اشعار كدا
نسمه بضحك :نورهان واشعار دا حتي مش طلعه علي بعضها
نور :المهم يا بنات انتو حجزتو الكوافير
نسمه :الكوفير والفساتين اكيد هيكونو عند …..
نور :كنت لسه هقولك بتعمل ميكب سيمبل وجميل
نورهان :المهم انا دخله انام الساعه دخله علي 3 اهي
نور :خديني معاكي وقامت دخلت اوضة امها
………………
في غرفة سكينه
نور بهمس :ماما هاخد عاصي علشان اكيد هيصحي جعان
سكينه :ماشي يا حببتي تصبحي علي خير
نور وهي تحمل عاصي:وانتي من اهله يا حببتي وطلعت من الاوضة
………………
في غرفه نورهان ونسمه
نورهان بتبعت مسج لعمر
نورهان :الو عمر ممكن ترد عليا صدقني انا مكنش قصدي اقول ليك كدا بس انا اتصدمت وخصوصاً انك اول حد يلمسني وبعتت والمسج
عمر كان لسه داخل ينام لقي المسج مسك فونه وشاف المسج
عمر ببتسامه :بس لازم تتعلمي ان هبقي جوزك ولازم تتعودي علي كدا قال في نفسه
ودخل نام علي طول
نورهان بغيظ:يعني غلطانه ان بعتت يشوف الرساله وميردش ماشي وقفلت فونها ودخلت نامت وكانت نسمه نامت
…………………

في غرفة نور
نور كانت ماشيه في الاوضة تنيم عاصي بتعب لقت فونها برن
نور :الو نعم يا غسان
غسان :نور فين التيشرت الأبيض في احمر بتاعي ياهانم
نور :غسان هتلاقيه في دولابك اكيد هيروح فين يعني
غسان بعصبيه :نور يعني انا مودريتش في الزفت وخبط الدولاب نور اتخضيت
نور :اهدي بس يا حبيبي البس اي تيشرت عندك لحد ماجي اشوفه فين
غسان بعصبيه :نور اقسم بالله لو عادت تتكرر وتباتي برا البيت مهما كان عند مين لكون كسر دماغك دي
نور بدموع :حاضر
غسان بغيظ:غلطانه وبتعيط يا ربي
نور :غلطانه في ايه مش فهمه انا عليا كل حاجه حتي ان التيشرت ضاع ابقي السبب دا كفايه عليا عاصي مسهرني لبعد الفجر اهو
غسان بهدوء:انتي اللي بتغسلي وبخصوص عاصي انتي امه ودا شئ اي ام بتعمله
نور بغيظ:غسان انت متصل تحرق دمي
غسان :نور روحي نامي يا روحي الله يهديكي وقفل السكه في وشها
نور بصدمه وبصه علي الفون :بيقفل السكه في وشي وربنا لوريك وبصت لعاصي وانت ياسي غسان الصغير مش ناوي تنام النهارده ايوا طبعاً بدون علي اللي يتعبني فين تعمله انت وابوك طبق الأصل اوووف
…………………
في الصباح
في منزل سكينه
نور صحيت ملقتش عاصي جنبه ولا اسر
نور بخضة طلعت برا جري كانت لبسه بجامه عباره عن برموده وتيشرت كت لقيت عاصي مع امها واسر بيفطر
نور :ايه دا الساعه كام
سكينه :عصر الخير الساعه 3
نور بتعب وهي بتعد علي السفره :عاصي مطلع عيني منمش غير الساعه 6 الصبح
سكينه :معلش يا حببتي عي المسؤليه كدا اعدي كلي
نور بدء في الطعام :اسر خد كل السندوتش دا
اسر :ياماما مش عاوز انا اكلت
نور :مين اكلك

سكينه :اكلت انا وهو الصبح حبيب قلبي دا بيصحي بدري
نور ببتسامه :متعود يصحي مع ابوه الصبح بدري
نورهان :صباح الخير
سكينه :عصر الخير ياختي دي طول اليل صحيه وطول النهار نايمه دا قيمه بدري علشان انتي هنا بس هي والدكتوره التانيه
نسمه:يادي ام الدرس اللي حفظته كل يوم يا نور نفس الموضوع ونفس الخناقة
نورهان وهي بتاكل :نوليني المربة يا سوسو
نور :وبرود رباني الله اكبر
نورهان :شكراً يا عم الخفيف
سكينه :خليكي باتي معايا الاسبوع دا يا نور
اسر :ايوا يا ماما انا عاوز افضل هنا الجماليه بقت وحشه خلينا هنا هنا في بحر عند البلكونه
نسمه :خليكي بقي
نور :دا غسان اداني مرشح طوييييل علشان فضلت يوم مبالك بقي لو قولت اسبوع هيطلقني فيها
ضحك الجميع علي كلامها
……………………….
في منزل منير الالفي
كانوا متجمعين علي السفره يتغدوا
منير :مش ناوي تشوف المناقصه اللي الشركه هتبدء فيها دي ولا ايه يا غسان
غسان :والله يابا انا متأكد ان شركتنا هي اللي هتكسب انا شايف الورق متقلقش من الموضوع دا
قاسم :الفرح خلاص قرب مش نوين نعمل توديع عزوبيه ولا ايه
غسان :هجيب نور من عند امها ونروح نسهر واحلي مكان علي زوقي يا شباب جمعوا الشباب انتو بس
عمر :عليا الطلاق برنس
نفين :هتجيب نور امتي
غسان :هتصل بيها اعرفها تجهز علي ما وصل اجيبها واجي
نفين :ماشي يا حبيبي
غسان قام ودخل اوضته القديمه
……………….

في غرفة غسان
غسان :الو عمله ايه النهارده
نور :بخير يا حبيبي عامل ايه انت
غسان :هعمل ايه معرفتش انام نايم صاحي طول اليل
نور :وحشتك
غسان :وحشتيني ووحشني حضنك وحشني كل حاجه
نور بكسوف :وانت كمان هتعمل ايه النهارده
غسان :اه علشان تكوني عرفه هسهر النهارده حفلة توديع العزوبيه لشباب ولتزم اكون معاهم
نور :طب انت هتسهر واكيد مش هتيجي غير وش الفجر خليني عند ماما النهارده كدا كدا انت مش موجود معايا
غسان بعصبيه :وحتي لو مش موجود مراتي تنام برا بتها بولادي ليه
نور بدلع :يا عمري انت كدا هتتأخر خليني مع البنات النهارده وبكرا هاجي والله
غسان بضيق:والحلفان اللي حلفته دا اعمل فيه ايه
نور بدلع :بتحلف عليا يا روحي خلاص بقي يا سونه
غسان بغضب:هتيجي ليا تاني واعلمك تنامي برا البيت تاني عقابه ايه سلام
نور بفرحه:سلام يا روحي وقفلت السكه
نورهان اللي كانت علي ودن ونسمه علي ودن
نورهان :ايه المحن دا بقي
نسمه بفرحه :بلا محن بلا بتاع المهم وافق هااااااا
نور بفرحه :ايوااااااا
سكينه :وطي الصوت يا دكتوره منك ليها
نور ونورهان ونسمه بضحك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حين تقع في الحب)

About admin